מתעניינים בלימודים הרשמה איזור אישי
English

אירוע הגאלה השנתי של אגודת ידידי עמותות שכטר

22 באפריל 2014

אירוע הגאלה החגיגי של אגודת ידידי עמותות שכטר במעמד שר הרווחה מאיר כהן שיציג את יעדיו של המשרד לצמצום הפערים בחברה.

כשדוד ושאול הגיעו לתל אביב

שר הרווחה מאיר כהן, הזמר אהוד בנאי, חה”כ לשעבר קולט אביטל, מנכ”ל סודה סטרים דניאל בירנבאום, מנהל בנק המזרחי דניאל בר, מנכ”ל קבוצת שמיר הנדסה משה שרשוב, מנכ”ל טמפו אמיר בורשטיין, סגנית ראש עיריית ת”א-יפו מיטל להבי, נשיא מכון שכטר למדעי היהדות הרב פרופ’ דוד גולינקין ומכובדים רבים נוספים ישתתפו באירוע הגאלה השנתי של אגודת ידידי עמותות שכטר.

בשיאו של הערב יתקיים מופע שירה ושיח בין הזמר המוערך אהוד בנאי לרב רוברטו ארביב, מנהל החינוך בנווה שכטר, על סיפורם היצרי ומאבקי המלוכה של דוד ושאול ומה ניתן ללמוד ממנו על החברה הישראלית כיום.

האירוע יתקיים ביום ראשון הקרוב, 6 באפריל 2014, ו’ בניסן תשע”ד בשעה 19:00 בנווה שכטר, רח’ שלוש 42 (פינת רח’ אילת 57), נווה צדק, תל אביב.
כתבים וצלמים מוזמנים – באישור הגעה מראש

אירוע הגאלה השנתי של אגודת ידידי עמותות שכטר יתקיים ביום ראשון הקרוב במעמד שר הרווחה והשירותים החברתיים, חה”כ מאיר כהן, שהוא גם בוגר התכנית לתואר שני במכון שכטר למדעי היהדות. כל הכנסות האירוע יוקדשו לקרן מלגות לאמנים וסטודנטים מעוטי יכולת, הלוקחים חלק בתכניות הלימוד השונות שמקיימות עמותות שכטר. תכניות הלימוד של שכטר מושתתות על מקורות ישראל ועל כלים מודרניים של תפיסה ביקורתית ופתוחה, והן מן המשמעותיות בארץ במסגרתן אדם יכול לבוא ללמוד, להעשיר את עצמו ברוחניות וערכים ולהנחיל את זה הלאה. האירוע מתקיים כחלק מאירועי “אביב של סובלנות” עליו הכריז מכון שכטר, אשר בחודשים הקרובים יקיים אירועים נוספים שמטרתם קידום שיח הסובלנות בחברה הישראלית.

תכנית הערב:
קבלת פנים:
מפגש עם סטודנטים ואמנים, חשיפה להצגת הבית של נווה שכטר שנבנה על חורבותיו של קפה לורנץ ההיסטורי, הפנינג ומכירת ספרים והגדות.

דברי ברכה:
שר הרווחה והשירותים החברתיים חה”כ מאיר כהן, יציג את יעדיו של המשרד לצמצום הפערים בחברה הישראלית לתקופה הקרובה; יו”ר הוועד המנהל של מכון שכטר וחברת הכנסת לשעבר, גב’ קולט אביטל; סגנית ראש עיריית תל אביב, גב’ מיטל להבי; נשיא מכון שכטר, הרב פרופ’ דוד גולינקין; יו”ר אגודת ידידי עמותות שכטר ומנכ”ל קבוצת שמיר הנדסה, מר משה שרשוב.

המופע המרכזי – דוד ושאול:
חתני פרס ליבהבר לעידוד סובלנות דתית – האמן והיוצר אהוד בנאי ורב הקהילה המסורתית נווה צדק ומנהל החינוך בנווה שכטר, הרב רוברטו ארביב, בשיח ושירה סביב סיפורם האלמותי של דוד ושאול שיכלול את ביצוע שירו המפורסם של אהוד בנאי שנכתב בהשראת הסיפור. שני האישים יתבוננו בסיפור המוכר מזווית אחרת לגמרי: היחסים הקרובים, כמעט משפחתיים שנוצרו בין היריבים וכיצד השפיעו יחסי הקירבה שהפכו לאיבה על התנהגותם ומה משמעותו של הסיפור ולקחיו לחברה הישראלית בכללותה.

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו לקבלת עדכונים שוטפים

    טופס זה מוגן באמצעות reCAPTCHA של גוגל. מדיניות הפרטיות, תנאי שירות
    גם אנחנו לא אוהבים ספאם! בהתאם, לא נעשה כל שימוש לרעה ו/או נעביר לצדדים שלישיים את כתובת הדואר האלקטרוני שלך.